Friday, January 30, 2009

jalan-jalan pusing kampus

terima ksih kepada Dila kerana telah mengajak saya meneman kan beliau untuk amik borang (rahsia) di canselori..jom, ikuti perjalanan ini..

  • janji semalam pukul 9.30 cincai tapi kerana kedua-dua kami adalah melayu aku celup sikit jadi berjumpa hampir pukul 11
  • mcm biasa Dila akan sesat dan aku akan menjadi google map dia..sepatutnya jumpa di canselori tp jejak kasih di roundabout (betul ker tak eja hahahaha)
  • Dila, pesanan untuk dirimu jgn pki baju merah bila naik moto hijau kerana agak berbaur politik hahahaha aku pernah kena tegur bengong tol
  • check point pertama adalah canselori tingkat 6 agak horror sebab pas kuar dari lif tingkat 6 itu terus ke kiri dan terus ader pintu pejabat timbalan dekan..apakah??? jauh betui mereka tempatkan kaunter pertnyaan..setelah 5 saat terhendap-hendap mcm pencuri kami berjaya bertemu dengan puan-yang duduk-di-kaunter-pertanyaan-yang-nampak garang-berkulit hitam manis-tapi-sebenarnya-sangat -baik hati..mintak borang tapi lupa tanya gaji..adeh!!
  • cehekpoint seterusnya adalah pejabat pendaftar di mana adalah sgt konfius dengan cermin dan refleksinya..hampir terlanggar cermin apabila tersedar akak-kerani-comel-berbaju sukan menyengih ke arah kami-yang-hilang-arah-tujuan-sbb-tertipu-dengan-cermin-dan-refleksinya itu..seriyesli malu sangat..kalau nak p ke arah cermin tu kami mmg nampak loser gila..T_T
  • berjumpa dengan Puan-yang-sentiasa-senyum-dan-menerima-baik-kedatangan-kami-secara-mengejut..terima kasih puan kerana telah berjaya mem-boost up level konfidenn saya..sayaaaaaaaang puan..
  • check point seterusnya adalah pusat-pengajian-yang-mmg-tidak-mesra-alam-oh-sungguh-benci and seperti pusat pengajian juga saya dilayan seperti loser..BANGANG!!
  • check point seterusnya adalah pusat keselamatan kalau tak silap and gagal mendapatkan sticker kena tunggu bulan 7..apakah!!!!
okes..cukup untuk hari ini..Dila, sila datang melawat aku di asrama nanti dengan moto lagenda ijau ader sticker L itu..no plat aku tak ingat..aku nak byr utang RM7!!heheheheheh


Tahukah anda?
apabila anda ingin bertanyakan sesuatu dan sgt bersungguh-sungguh mengetahuinya dan anda redah segala-galanya even silap jalan dan sentiasa bertanya orang anda akan membantu diri anda menjadi glamer secara tidak sengaja dan berpeluang untuk mengenali lebih ramai orang..so kalau saper suruh tolong hntar barang atau berjumpa sesiapa sila pergi ajer sbb anda akan mendapat pengalaman yang sgt berharga..experience is the best teacher!!tq indar..=)

No comments: