Friday, January 30, 2009

saya dpt award (gila poyo) hahahahaha


The rules:
i> copy badge "2008 Cute's 3logger Award" dan letakkan kat blog anda.

ii> link @ ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
dapat dari cik shida

iii> setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).


10 fakta/hobi

1. besday saya dah dekat sila sedia hadiah hahahahaha

2. sudah mula tabiat membaca SEMULA pernah terlupa minta membaca bila dah ader internet sangat lupa daratan

3. saya mudah menangis tgk kartun pon nangis sangatlah pathethic

4. suka memuji diri sendiri di depan cermin SAHAJA tidak dihadapan orang lain saya adalah orang yang suam-suam kuku perasannyer

5. saya ader seorang abang kandung dan seorang abang sayang hahahaha dan apabila saya sebut abang membawa maksud abang kandung dan apabila saya menyebut kanda adalah untuk abang sayang sangat kuno terima kasih tapi saya rasa itu comel hahahahaha

6. saya kurang gemar aktiviti yang menggunakan number dengan erti kata lain saya lemah matematik T_T tapi saya tidak mempunyai massalah sekiranya ia berkaitan RM hehehehe

7.sekarang saya suka warna merah masa akan datang saya tak pasti dengan erti kata lain saya agak fleksibel apabila berkaitan dengan warna

8. saya suka main bola jaring tp biasanya akan gugup pada perlawanan pertama dan masa latihan adalah waktu saya bermain dengan cemerlang sekali kerana saya tau tak ada hadiah yang nak direbutkan dan ia hanya semata-mata bermesra bersama rakan-rakan..loser!!

9. saya ader 2 orang adik perempuan dan selalu dianggap kembar tiga dan seperti biasa saya adalah yang plg muda hahahahahaha

10. saya adalah saya terima kasih





iv> anda perlu memilih 5 penerima award seterusnya..

orang pertama: she
orang kedua : delinda
orang ketiga : farah haireen
orang keempat: farah adilla
orang kelima : kak zai

sila lah..=)

No comments: